Markkinointikommunikaatio – ayMARK2047

Kuvaus

Kiinnostaako mainonta, sosiaalinen media, graafinen suunnittelu ja muut markkinointiviestintään liittyvät teemat?

Aika

02.04. – 26.05.2024

Verkkotyöskentelyä Moodlessa vk 14-21 (2.4.-26.5.2024)

Luennot etänä Zoomin kautta:

  • ke 10.4. klo 17-18.15
  • ti 16.4. klo 17-18.15
  • ke 24.4. klo 17-18.15
  • ti 7.5. klo 17-18.15

Luennot nauhoitetaan ja ne on katsottavissa myös tallenteena Moodlessa.

Paikka

Verkko-opinnot

Tavoite

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:

  1. osaa jäsentää integroidun  markkinointiviestinnän pääpiirteitä,
  2. ymmärtää digitaalisen  markkinointiviestinnän mahdollisuuksia ja keinoja,
  3. osaa arvioida  markkinointiviestinnän onnistumista,
  4. osaa hyödyntää  markkinointiviestinnän teorioita markkinointiviestinnän suunnittelussa  ja markkinointimateriaalin tuotannossa, sekä
  5. hallitsee graafisen suunnittelun periaatteita.

Opintopisteet

5 op

Sisältö

Opintojaksolla perehdytään markkinointikommunikaatioon ja sen  teoreettisiin lähtökohtiin. Opintojaksolla käsitellään integroidun  markkinointiviestinnän periaatteet ja muodot, markkinointiviestinnän  suunnitteluprosessi, digitaalista markkinointia sekä markkinointiviestinnän onnistumisen arviointia. Opintojakson kehittää  opiskelijan tiedollisia ja käsitteellisiä tietoja sekä teorian  soveltamista käytäntöön harjoitustyön ja sitä tukevan graafisen  suunnittelun työpajan avulla.

Kouluttajat

Yliopisto-opettaja Päivi Borisov

Suoritustapa

Verkkokeskustelut ja tehtävät, markkinointiviestinnän suunnitelman laatiminen. Kurssin tehtävät voi suorittaa laaditun aikataulun mukaisesti tai omaan tahtiin viimeistään 12.6. mennessä.

Arviointiasteikko 0-5

Kirjallisuus

  • Oppimateriaali opettajan ilmoituksen mukaan.
  • Moodlen materiaali.

Kirjallisuus on lainattavissa esim. Tiedekirjasto Tritoniasta. Lisätietoa kirjastopalveluista.

Emoyliopisto

Vaasan yliopisto

Lisätietoja

koulutussihteeri Susanne Peltonen, susanne.peltonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1142
koulutussuunnittelija Mikko Suhonen, mikko.suhonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1146

Muu informaatio

Opintojakso on osa Markkinoinnin opintokokonaisuutta (26 op).

Hinta

90 €

Opintomaksu koostuu kahdesta osasta:

  • Turun kesäyliopiston opintomaksu 65 € (maksetaan verkkomaksulla Turun kesäyliopistoon).
  • Vaasan avoimen yliopiston rekisteröintimaksu 25 € (maksetaan Vaasan avoimeen yliopistoon rekisteröitymisen yhteydessä). Ohjeet avoimeen yliopistoon rekisteröitymisestä lähetetään sähköpostilla ennen opintojakson alkua.

Ilmoittautumiset

01.04.2024 mennessä

Kuvaus

Kiinnostaako mainonta, sosiaalinen media, graafinen suunnittelu ja muut markkinointiviestintään liittyvät teemat?

Aika

02.04. – 26.05.2024

Verkkotyöskentelyä Moodlessa vk 14-21 (2.4.-26.5.2024)

Luennot etänä Zoomin kautta:

  • ke 10.4. klo 17-18.15
  • ti 16.4. klo 17-18.15
  • ke 24.4. klo 17-18.15
  • ti 7.5. klo 17-18.15

Luennot nauhoitetaan ja ne on katsottavissa myös tallenteena Moodlessa.

Paikka

Verkko-opinnot

Tavoite

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:

  1. osaa jäsentää integroidun  markkinointiviestinnän pääpiirteitä,
  2. ymmärtää digitaalisen  markkinointiviestinnän mahdollisuuksia ja keinoja,
  3. osaa arvioida  markkinointiviestinnän onnistumista,
  4. osaa hyödyntää  markkinointiviestinnän teorioita markkinointiviestinnän suunnittelussa  ja markkinointimateriaalin tuotannossa, sekä
  5. hallitsee graafisen suunnittelun periaatteita.
Opintopisteet

5 op

Sisältö

Opintojaksolla perehdytään markkinointikommunikaatioon ja sen  teoreettisiin lähtökohtiin. Opintojaksolla käsitellään integroidun  markkinointiviestinnän periaatteet ja muodot, markkinointiviestinnän  suunnitteluprosessi, digitaalista markkinointia sekä markkinointiviestinnän onnistumisen arviointia. Opintojakson kehittää  opiskelijan tiedollisia ja käsitteellisiä tietoja sekä teorian  soveltamista käytäntöön harjoitustyön ja sitä tukevan graafisen  suunnittelun työpajan avulla.

Kouluttajat

Yliopisto-opettaja Päivi Borisov

Suoritustapa

Verkkokeskustelut ja tehtävät, markkinointiviestinnän suunnitelman laatiminen. Kurssin tehtävät voi suorittaa laaditun aikataulun mukaisesti tai omaan tahtiin viimeistään 12.6. mennessä.

Arviointiasteikko 0-5

Kirjallisuus
  • Oppimateriaali opettajan ilmoituksen mukaan.
  • Moodlen materiaali.

Kirjallisuus on lainattavissa esim. Tiedekirjasto Tritoniasta. Lisätietoa kirjastopalveluista.

Emoyliopisto

Vaasan yliopisto

Lisätietoja

koulutussihteeri Susanne Peltonen, susanne.peltonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1142
koulutussuunnittelija Mikko Suhonen, mikko.suhonen@turunkesayliopisto.fi, p. 044 720 1146

Muu informaatio

Opintojakso on osa Markkinoinnin opintokokonaisuutta (26 op).

Hinta

90 €

Opintomaksu koostuu kahdesta osasta:

  • Turun kesäyliopiston opintomaksu 65 € (maksetaan verkkomaksulla Turun kesäyliopistoon).
  • Vaasan avoimen yliopiston rekisteröintimaksu 25 € (maksetaan Vaasan avoimeen yliopistoon rekisteröitymisen yhteydessä). Ohjeet avoimeen yliopistoon rekisteröitymisestä lähetetään sähköpostilla ennen opintojakson alkua.
Ilmoittautumiset

01.04.2024 mennessä

Katso yleiset peruutusehdot
Tulosta