Koulutukset

Relationship Marketing - MARK1002

Aika09.11.2020 - 24.01.2021

Viikot 46-3, kurssi aukeaa ma 9.11.
Johdantowebinaari 12.11. klo 17-17.45 (luento nauhoitetaan ja se on katsottavissa myös myöhemmin)

PaikkaVerkko-opinnot
Tavoite

After completing this course students should be able to 1) Describe main concepts, frameworks and underpinnings of relationship marketing, 2) Explain how quality, satisfaction and value relate to relationship management, 3) Identify the challenges with creating and maintaining relationships with customers and other stakeholder groups.

Opintopisteet7 op
Sisältö

The objective of the course is to introduce students to relationship perspectives on marketing and how it differs from other forms and practices of marketing. The course includes themes such as: Relationship marketing versus transactional marketing; Relationship building blocks; quality, satisfaction and value, Relationship benefits and limits, Loyalty and CRM, Relationship marketing and performance.

KouluttajatYliopisto-opettaja Päivi Borisov
Suoritustapa

Keskustelut, tehtävät ja verkkotentti
Harjoitustyön palautuspäivät: laaditun aikataulun mukaisesti tai 28.2. tai 11.4.2021.

Muu informaatio

Kurssin opetuskieli on suomi. Osa materiaalista voi olla englanniksi.

Hinta

115 €

Opintomaksu koostuu kahdesta osasta:

  • Turun kesäyliopiston opintomaksu 65 € (maksetaan laskulla Turun kesäyliopistoon)
  • Vaasan avoimen yliopiston opintomaksu 50 € (maksetaan verkkomaksulla ILPA-järjestelmässä. Ohjeet lähetetään kurssivahvistuksen yhteydessä).
Ilmoittautumiset26.10.2020 mennessä

Haluatko tietoa alkavista kursseista? Kirjoita sähköpostiosoite kenttään.

Fill in the blank.