Koulutukset

Palvelumuotoilun tehopäivä

Kuvaus

Tulevaisuuden asiakas on yhä vaativampi. Hän on entistä enemmän kiinnostunut saamastaan hyödystä ja kokonaisvaltaisesta asiakkaana olemisen kokemuksesta. Suosittelut ovat hänelle tärkeämpiä kuin paraskaan yrityksen tekemä mainonta.

Myös rekrytointi muuttuu vaativammaksi. Herättääkö yrityksemme tarpeeksi mielenkiintoa? Halutaanko meille töihin? Millainen maine meillä on?

Aika08.10.2020

8.10.2020 klo 9-16

PaikkaTurku
Tavoite

Tavoitteena on innostaa yritysten, yhdistysten ja organisaatioiden henkilöstöä ajattelemaan ja kehittämään organisaationsa välittämää mielikuvaa ja palvelua.

Sisältö
  • Mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan ja mihin se soveltuu?
  • Palvelumuotoilun prosessin vaiheet
  • Palvelumuotoilu organisaation sisäisen toiminnan kehittämisessä
  • Ymmärrä asiakastasi! Totuuden hetket asiakkaan palvelupolulla
  • Ympäristön ja henkilöstön merkitys palvelukokemuksessa
  • Palvelumuotoilun johtaminen

Päivän aikataulu:

  • klo 9.00–11.15 käytännönläheinen palvelumuotoilun alustusluento
  • klo 11.15-12.15 lounastauko
  • klo 12.15 workshop (kahvit työskentelyn lomassa)
  • klo 15.15–16.00 workshopin purku ja koulutuspäivän päätös.

Koulutukseen osallistuja voi halutessaan ennakkoon miettiä omassa organisaatiossaan olevaa kehityshaastetta tai kehitystavoitetta. Tämän haasteen ratkaisemiseksi sovelletaan harjoitusmielessä koulutuspäivän aikana siihen sopivaa palvelumuotoilun menetelmää. Palvelumuotoilun menetelmät jäävät vinkeiksi osallistujille omaan työskentelyyn.

Osallistuja lähettää kehittämishaasteensa s-postina kouluttajalle viimeistään kaksi viikkoa ennen koulutuspäivää: marjo.kamila@netikka.fi.

Kouluttajat

FT, palvelumuotoilun kouluttaja Marjo Kamila

Lisätietoja

koulutussuunnittelija Mikko Suhonen, mikko.suhonen@turunkesayliopisto.fi, puh. 044 720 1146

Hinta160 €
Ilmoittautumiset24.09.2020 mennessä

Haluatko tietoa alkavista kursseista? Kirjoita sähköpostiosoite kenttään.

Fill in the blank.